Ta strona używa ciasteczek ("cookies"). Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.  Dowiedz się więcej tutaj.
eSerwis
Usprawnienie pracy sieci partnerów serwisowych
    Aplikacja jest w zasadzie platformą wymiany informacji pomiędzy centralą firmy (sprzedawcą), a jej siecią partnerów serwisowych. W aplikacji rejestrowane są np. zgłoszenia serwisowe, które następnie operator przekierowuje do właściwego partnera serwisowego. Status zadania jest na bieżąco aktualizowany, a po zakończeniu prac serwisant wprowadza do systemu protokół serwisowy zgodnie z wymaganiami sprzedawcy. Protokoły serwisowe są cyklicznie rozliczane zgodnie z regułami określonymi przez firmę - sprzedawcę.

    Schemat systemu eSerwis






  • rejestracja zgłoszeń serwisowych
  • przekazywanie zadań serwisowych partnerom
  • rejestracja protokołów serwisowych różnych typów: m.in. gwarancyjnych, pogwarancyjnych, uruchomień etc.
  • śledzenie statusu zgłoszenia/naprawy
  • rozliczenie zużytych części/robocizny/kosztów dojazdu etc.
  • raporty
  • dostęp do aplikacji z poziomu przeglądarki (komputer/tablet/smartfon)
  • wielojęzyczny interfejs użytkownika
  • poprawa efektywności pracy sieci serwisowej
  • poprawa jakości
  • źródło wiarygodnej informacji dla klienta o przebiegu naprawy
  • redukcja kosztów działania serwisu
  • usprawnienie procesu rozliczania partnerów serwisowych
  • Branża instalacyjna