Ta strona używa ciasteczek ("cookies"). Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.  Dowiedz się więcej tutaj.
impACT iService
Wspomaga pracę serwisantów w terenie.
    Aplikacja iService w znacznym stopniu automatyzuje proces obsługi serwisowej. Serwisant mając do dyspozycji urządzenie przenośne wraz z aplikacją planuje swoje zadania i wizyty. Następnie wykonuje swoje czynności wg. ustalonego harmonogramu. Po wykonaniu usługi protokoły z wizyt zostają wypełnione na miejscu i potwierdzone przez klienta składanym na ekranie podpisem (impACT SingIT). Po zatwierdzeniu tych czynności wszystkie dane pojawiają się w centralnej bazie na serwerze firmy i pozostali pracownicy mogą pracować z dokumentami.
  • Planowanie trasy
  • Przydzielanie zadań
  • Wykonywanie zadań wg. harmonogramu (krok po kroku)
  • Wypełnienie formularza serwisowego w wersji online
  • Podpis składany na tablecie
  • Załączanie zdjęć
  • Przesyłanie raportów z wizyt serwisowych w czasie rzeczywistym
  • Pełna kontrola czynności związanych z obsługą serwisową
  • Automatyzacja działań – formularze na tabletach
  • Wyeliminowanie papierowego obiegu dokumentów
  • Centralny dostęp do wszystkich dokumentów związanych z czynnościami serwisowymi
  • Łatwe i sprawne rozliczanie protokołów serwisowych
  • Czytelny interfejs użytkownika i prosta obsługa
  • Szybki dostęp do danych z wizyt serwisowych
  • Branża instalacyjna