Ta strona używa ciasteczek ("cookies"). Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.  Dowiedz się więcej tutaj.
impACT Helpdesk Serwis
Obsługa zgłoszeń i wizyt serwisowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnycyh
    Aplikacja impACT Helpdesk ułatwia, przyspiesza i porządkuje pracę serwisu. Pozwala koordynatorowi zarządzać zgłoszeniami i przydzielać zadania, a poszczególnym serwisantom wykorzystywać tablety zarówno do przyjmowania zadań, jak i wypełniania protokołów po ich wykonaniu.
  • Wprowadzanie zleceń i zadań dla serwisantów przez koordynatora serwisu
  • Aktualna informacja dla koordynatora o zleceniach i zadaniach oczekujących, przyjętych i zakończonych
  • Przypomnienia o okresowych wizytach wynikających z umów serwisowych
  • Szablony dla powtarzających się zleceń
  • Integracja z CRM: wybór klientów, urządzeń i umów serwisowych
  • Ustalanie czasu reakcji i powiadomienia koordynatora o braku reakcji serwisanta
  • Interfejs www dla serwisantów - przyjmowanie zleceń i wypełnianie protokołów serwisowych na urządzeniach mobilnych
  • Możliwość tworzenia zleceń reklamacyjnych
  • Przekazywanie do działu księgowości informacji potrzebnych do rozliczenia
  • Szybkie i sprawne przyjmowane zleceń
  • Uporządkowanie pracy serwisu
  • Stała kontrola nad statusami zleceń
  • Mobilny dostęp do systemu dla serwisantów
  • Wyeliminowanie papierowych protokołów
  • Przyspieszenie rozliczania zleceń: protokoły trafiają do centrali gdy serwisanci są jeszcze w terenie
  • Wyeliminowanie opóźnień dzięki powiadomieniom o czasie reakcji
  • Branża elektroenergetyczna