Ta strona używa ciasteczek ("cookies"). Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.
Dowiedz się więcej tutaj.
zamknij X
start
aplikacje
licencje HCL i IBM
usługi
innowacje
blog
o nas
eSerwis
Przeznaczenie:
Usprawnienie pracy sieci partnerów serwisowych
Opis:
Aplikacja jest w zasadzie platformą wymiany informacji pomiędzy centralą firmy (sprzedawcą), a jej siecią partnerów serwisowych. W aplikacji rejestrowane są np. zgłoszenia serwisowe, które następnie operator przekierowuje do właściwego partnera serwisowego. Status zadania jest na bieżąco aktualizowany, a po zakończeniu prac serwisant wprowadza do systemu protokół serwisowy zgodnie z wymaganiami sprzedawcy. Protokoły serwisowe są cyklicznie rozliczane zgodnie z regułami określonymi przez firmę - sprzedawcę.
Schemat systemu eSerwis
Podstawowe funkcje:
rejestracja zgłoszeń serwisowych
przekazywanie zadań serwisowych partnerom
rejestracja protokołów serwisowych różnych typów: m.in. gwarancyjnych, pogwarancyjnych, uruchomień etc.
śledzenie statusu zgłoszenia/naprawy
rozliczenie zużytych części/robocizny/kosztów dojazdu etc.
raporty
dostęp do aplikacji z poziomu przeglądarki (komputer/tablet/smartfon)
wielojęzyczny interfejs użytkownika
Korzyści:
poprawa efektywności pracy sieci serwisowej
poprawa jakości
źródło wiarygodnej informacji dla klienta o przebiegu naprawy
redukcja kosztów działania serwisu
usprawnienie procesu rozliczania partnerów serwisowych
Referencje:
Branża instalacyjna
Do pobrania:
Tagi:
serwis
protokoły
naprawy
sieć serwisowa
start
aplikacje
licencje HCL i IBM
usługi
innowacje
blog
o nas
zastrzeżenia prawne